piątek, 29 czerwca 2012

ZENTANGLE

Pewnego dnia buszując po sieci znalazłam na YouTube filmik prezentujący technikę ZENTANGLE:
www.youtube.com  i pomyślałam: "Czemu by nie zrobić takich kolczyków?!" Obejrzałam jeszcze kilka innych filmików, które pokazały się obok, jak np.:
www.youtube.com1 ; www.youtube.com2 ; www.youtube.com3
dorwałam się do gładkiej kartki, kilku cienkopisów w różnych kolorach i o różnej grubości i zaczęłam rysować. Kolczyki poniżej są pierwszym owocem takiej pracy :)

65. KolczyKaski wykonane techniką decoupage (malowanie, klejenie, lakierowanie). Każdy kolczyk składa się z dwóch podobnych rysunków (w sumie wykonałam 4 miniaturowe rysunki zbliżone do siebie wzorami i kolorami), są zatem dwustronne.  Lekkie, drewniane, średnica kółek 5cm.
Oryginalne, niepowtarzalne dzięki wykonanym samodzielnie rysunkom.
KolczyKaski wykonane oczywiście w pojedynczym egzemplarzu, nie ma takich drugich ;)


kolczykaski@gmail.com

1 komentarz:

AnitaM pisze...

Cudne kolczyki!